Страници

11/14 Валентинки - Салата


Всяка салата може да се превърне в подходяща за празника. Достатъчно е само продуктите да са изрязани като сърца:). Попаднах на красива снимка ето тук: vegan blog, импровизирах със следните продукти:




Продукти:
1/2 Салата Айсберг
1 Червено цвекло / сварено
1 Морков / сварен
2-3 Аншуа
няколко резена Пармезан
Зехтин
балсамико

Приготвяне:
Накъсайте салата на едри парченца.
Изрежете сърца и пеперуди от морковите, цвеклото и пармезана и ги поставете върху салатата. Овкусете със зехтин и балсамико.

14 коментара:

  1. Кате,много ми харесва салатката ти,даже и ако не е на сърца,но пък с тях е много тематична и някак по-специална!Колекцията ти за празника става все по-вкусна и богата!

    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна салатка ,Канди :)!
    Хубав и спокоен уикенд :* ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  3. Непременно ще опитам и аз/или ще импровизирам като теб :)/,благодаря ти за прекрасната идея!Желая ти пълноценен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. здравей, Candy.

     Lovely your works, full of JOY.

     I am enlightened by your splendid works.
     Thank you for showing your heartwarming world.

     The prayer for all peace.
      
    Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не стига , че цяла седмица ми е празнично при теб, ами сега ми стана едно такова пеперудено, леко.....
      Благодаря за емоцията, мила!

      Изтриване
  5. Канди много идейна салатка със сърца ,затрупа ни с прелести тези дни.
    Прегръдки силни и топли!

    ОтговорИзтриване
  6. Красиво, празнично и влюбено :) Както винаги много оригинална идея! Хубава събота от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Много свежо предложение! А с тези пеперудки и съчица ме кара да се усмихвам !
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. Много хубава салатка! Пеперудките са очарователни! И аз съм спретнала една, но не толкова красива :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Интересна салата....точно за празника.Такава лека и вкусна бих си хапнала с най-голямо удоволствие...
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, как бих си похапнала от тази вкусна салатка и толокова настроение има в нея!
      Чудесна е!

      Изтриване
  10. С удоволствие бих хапнала от салатката. Много пъстра и красива :)
    Хубав празник днес.

    ОтговорИзтриване
  11. Кандииии страхотна салатка,много свежа и красива,а пеперудката ей сега ще литне :))
    хубав ден миличка

    ОтговорИзтриване