Страници

Цаца на фурна


Една популярна лятна рецепта. На кого за пръв път е хрумнало да си изпече дребните рибки не знам, но е факт, че приготвена по този начин рибата е като пържена и всяко лято този начин на приготвяне обикаля интернет пространството и домовете:). Във всички рецепти има различия за начина на приготвяне, но те са съвсем малки. Ето и варианта при мен.


Точно количество няма да давам, а просто метода на приготвяне.


Фурната се включва да загрее на 200 градуса.
Цацата(дребните рибки) се измиват и отцеждат. В плик се слагат бяло брашно и рибките. Завързва се плика и се разтръсква, докато рибките хубаво се набрашнят. Изваждат се и се подреждат в тава, застлана с хартия за печене. Поливат се с тънка струйка олио или зехтин. Пекат се в предварително загрятата на 200 градуса фурна до зачервяване. По средата на печенето може да се обърнат. Горе-долу се пекат за около 20-30 минути.





2 коментара:

  1. Честна дума, не бях чувала за този начин, само да попадна на хубава цаца - и ще си направя, че така ми се яде, а в момента се въздържам от пържено. Мерси, Кате!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз като Веси не бях чувала, но ще се възползвам от рецептата, щом казваш, че като пържената става :)

    ОтговорИзтриване