Страници

Вино и любов: Червени яйца сърца


Идеята за сърцето е от интернет, идеята за цвета на яйцето - също.
Аз ги обединих и се получиха тези красиви червени сърца.



Продукти:
2 сварени яйца

1 червено цвекло
1/2 ч.ч. захар/ бяла или кафява/
1/2 ч.ч. вода
1/2 ч.ч. светъл оцет / балсамико или ябълков/

Приготвяне:
Обелете яйцата и докато са още горещи ги поставете във формите, както е показано на снимката.
Оставете ги докато се охладят.



Сложете в тенджерка на котлон обеленото и нарязано на филийки цвекло. Добавете захарта, водата и оцета.
Оставете да ври за 10 минути.
Отстранете яйцата от формите и ги поставете в буркан.
Излейте отгоре топлата марината и затворете с капачка. Оставете да престои поне 4 часа. Колкото повече стои, толкова по-наситен цвят ще имат сърцата. Но мисля, че при продължителен престой е добре да се оставят в хладилник.
Извадете сърцата и ги разрежете напречно на две.

10 коментара:

  1. Много идейно предложение, Кате!
    Голяма си фурия :))

    Усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  2. Идеята е много сполучлива, да! Представям си само разреза, ако яйцето е с два жълтъка и оформено като онези бонбони - двойно сърце, с две шишчета ;)
    Хубав ден, Кате!

    ОтговорИзтриване
  3. Спиране няма това момиче :) ! Браво ,Кате ,чудесно и красиво !
    Прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  4. Катенце нямаш спирка ти ,все нещо твориш мила.
    Тази идея съм я пробвала ама я нямам в блога че ми се затриха снимките. Аз ги правих с моливчета не със шиш и извивките станаха много хубави.
    Пак ще опитам и по твоя начин ,ама като ми дойде музата.:)))
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ехеее, даваш страхотно предложение за св. Валентин! :)Красота!

    ОтговорИзтриване
  6. Гледала съм тази идея, ама и провали с нея съм гледала;))) Ти обаче си се справила чудесно! Хубав любовен месец, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  7. Realmente una gran idea exquisita me encanta tiene un aspecto perfecto y delicioso,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  8. Честно казано може и по-добре, но като за пръв път съм доволна от резултата. Зиче, следващият опит ще пробвам с молив, Ирма, направо се размечтах, Инче, Ивана, Плами - една прегръдка от мен, Мъхче, не съм се справила блестящо, но не ми се боядисваха червени яйца за втори опит:) ще пробвам с бели:), Росита, Мартина - благодаря!

    ОтговорИзтриване
  9. Ей, нямаш умора, бе момиче! Страхотни любовни рецепти ни показваш!
    С усмивка
    мария

    ОтговорИзтриване